vierailija Mothership Ch. 03


Heräsin aamulla hieman kipeä, mutta silti vetää ja iloinen. Äiti oli keittiössä laittaa voileivän ja hedelmän paperipussiin, “hyvää huomenta hunaja, aamiainen on pöydällä.” Hymyilin hänelle ja istui edessä kulhoon kaurahiutaleita. Kun äiti sai minut kiinni katsot hermostuneesti häntä hän nauroi, “älä huoli rakas se on hieno, syödä, syödä.”

Kun lopetin Nousin istumaan ja taputti vatsani “, joka oli herkullista äiti, kiitos.”

Hän hymyili kirkkaasti ja ojensi minulle termospullo kuumaa kahvia ja eväät, “hoitaa kulta ja töitä on äidillä ok?”

Painoin kehoni häntä ja suuteli hänen poskeaan, jolloin hänen punastua “Minä äiti, minä rakastan sinua.”

Hän taputtaa minua kevyesti taakse, “Minäkin rakastan sinua, sweety, nyt lähteä, minulla ei ole sinulle myöhässä töistä kun puuttuu päivän kuvotus” Hän nauroi, kun minä punastui. Hän heilutti käsiään vuonna shooing ele ja sain viestin.

Kävelin reippaasti ulos ja näki Tama seisoi autoni käsivarret ristissä yli hänen tissit. Hän näytti kärsimätön ja hieman vituttaa, “miten helvetissä luulet minun seurata sinua tässä?”

Olen valssatut silmäni ja muutti istuimen selkänojan. Kuulin turhautunut huokaus, kun hän pullollaan hänen massiivinen elin pikku vallankaappauksen. Paino hänen runko auton kumarru matkustajan puolelle ja hän joutui pitämään jalkansa rintaansa sopivaksi. “Anteeksi Tama, voit aina jäädä kotiin.”

Hän kääntyi minua kylmä ilme, “ei mahdollisuus Eric.”

Hän kiemurteli noin kun Ajoin ja jatkuvasti voihki ja valitti, “Kuule, olen pahoillani, autoni on liian pieni sinulle, jos minulla olisi enemmän rahaa voisin saada isompi äidin ja sinulle, mutta ennen kuin olemme sidottuja tämä niin käsitellä sitä. “

Hän tuijotti minua ja käänsi katseensa maisema, joka oli melko paljon mitään niin ajoimme alas tungosta valtatie. Kun saavuimme Tama tuli rakennuksen erikseen joten en saa paljon huomiota.

Vaikka olin hieman väsynyt ja kipeä, työ oli yleensä miellyttävä. Työtoverini reagoi hieman oudosti kohti valtava Amazonin nainen, joka nyt seisoi vartija rakennuksen. Päätin puuttua ennen asiat menivät käsistä joten päätin puhua pomoni, Julia Lothrup, miksi hän oli täällä.

Kun kävelin hänen luokseen sihteereille työpöytä, Laura hymyili minulle, “Mr. Haster, minulle sanottiin, saatat nähdä Ms Lothrup tänään. Hänellä ei ole mitään asiakkaita hänen kanssaan niin mene suoraan sisään”

Hän viittoi kohti ovea, katsoin häntä kuin pomoni “oven hermostuneena mutta hänen iloinen käytös ei muuttunut ja en voinut aistia mitään muuta kuin rehellisyyttä hänen kasvonsa. Olen hitaasti tuli suurten toimisto löytää pomoni hymyillen hänen tietokoneensa ja juoden kahvia suuri harmaa termospullo. (Hän hymyili?) Kun hän kuuli minun avata ovi kokonaan hän katsoi ylös pöytänsä ja vilkutti minulle hänen kasvonsa säteilevä, “Mr. Haster, tulkaa sisään”

Hänen silmänsä meni takaisin hänen hehkuva ruudulla Suljen oven ja istuutui vastapäätä häntä. Tämä antoi minulle mahdollisuuden arvioida hänen olemuksensa. Hänellä oli tapana olla melko työ, mutta nyt? Koska hänen nelikymppisiä hän pisti eloa työstään ja se teki hänen kova ja laskemalla, hän ei koskaan todella antoi minulle mitään ongelmia, koska olen aina tehnyt, mitä kysyttiin minulta, hän ei koskaan näyttänyt tätä onnellinen, tai kauniita että asiassa.

Hänen hiuksensa, yleensä tiukka nuttura, nyt putosi hänen harteillaan koko kiharat. Hänen silmänsä olivat hohtavan ja toiveikas takana hänen lasit ja hänen onnea lopulta vaikuttanut minuun. Löysin itseni virnisteli hänet sellaisena kuin hän päättynyt hänen työstään. Katselin kun hän tarttui hänen tietokoneen ruutua kevyesti ja kääntyi sen minua kohti.

Näin meidän vuotuinen kirjaa, jotka olivat juuri julkaissut. Tunnistin monta nimeä ja minun oli huipulla, tulot asiakkaani koskaan lakannut kasvaa niin kauan kuin olen työskennellyt siellä. Tämä ei yllättänyt minua, koska olen työskennellyt kovemmin ja myöhemmin kuin kukaan muu lattialle, mutta tämä oli ensimmäinen kerta pomoni ajattelin tuoda sen ylös, “olet tehnyt hyvin Mr. Haster”, hän viittoi minun työtä viimeisen viikon aikana, minun edistytty ilmeinen joskaan ei epärealistinen kasvua “, jopa enemmän viime aikoina. Laura myös kertoo minulle, että olet ollut ylös-beat ja miellyttävä, mitä tapahtui herra Haster?”

Katsoin häntä tietäen katseensa uteliaana. Tietäen hänen historia, miten hän kohteli alaisiaan ja miten hän käyttää pukeutua ymmärsin, että hän nautti samanlainen kokemus, että olen, olen miettinyt, jos se oli sattumaa. Tunsin luottamus nousussa minua kuin minä hymyilin, “Näytät kauniilta tänään Ms Lothrup, en ole koskaan nähnyt juot kahvia joko.” Katsoin häntä leikkisästi, “kuinka kauan? Viikolla? Pidempään?”

Hän rento tuolissaan ja piti kädet ylös hänen leukansa laskettaessa tavalla kuin hän virnisti minulle, “kaksi viikkoa.” Katselin kun hän kumartui eteenpäin ja painanut hänen pitkät hoidetut kynnet päälle desk, “älä odota minun antaa jopa teitä, Eric. Olen tottunut paras sinulta.”

Hän nousi ylös ja käveli pöytänsä tuijottaa minua pehmeä hymy, “Olen onnellisempi nyt, tiedän voit kertoa. On … henkilökohtaisista syistä se, että pysyy aina mysteeri sinulle, olen Yritän vaikea muuttaa, mutta en anna minun eikä kenenkään muun työtä syksyllä itsetyytyväisyyteen, olemme selkeitä, herra Haster? “

Seisoin ja nyökkäsi, “kyllä ​​rouva.” Tunsin hymyn hiipivän minun ominaisuuksia, “äiti ei salli sitä anyways.”

Hänen ryhti tuli rento ja hän nauroi minulle, “Tiedän mitä tarkoitat, Eric”, hän pudisti päätään lähettämällä hänelle ruskea tukka virtaa noin hänen harteillaan, “Mr. Haster, tiedän jaamme jotain erityistä yhteistä, ja minun … äiti, kertoi odottaa uusi huoltaja kuitenkin läsnäollessa työtovereiden et ole kertoa kenellekään siitä, mitä puhuimme tänään, sikäli kuin kenenkään pitäisi olla huolissaan hän on täällä oppia ihmisten käyttäytymiseen. “

Nyökkäsin, “tietysti.”

Hän seisoi hetken, Pelttarin silmänsä ja napauttamalla hänen sormensa hänen reiteen kuin hän yleensä tekee, kun hän on syvä ajatus, “Tiedän olet tarkoitus Promotion Board ensi kuussa. Aioin pitää sinut takaisin niin, että voit lopettaa Ardvire tilit, mutta nyt taidan vain työntää hallituksen kokouksessa takaisin toisen viikon. Maali nämä tilit Mr. Haster. Voitte poistua. “

Ennen tein sen oven kuulin hänen soittaa minulle, “oi, ja Mr. Haster, katso jos saat ystäväsi työhuoneeseeni jotta voimme puhua, minun täytyy tietää, mitä odottaa häneltä.”

Hymyilin hänelle: “kyllä ​​rouva.”

Kun lähdin toimistoon hymyilin Laura ja teki tieni koppi tilalla. Saatoin nähdä Tama n mustat hiukset seinien yläpuolelle. Kun lähestyin näin hän bantering kaksi nuorta harjoittelijaa joten pysähdyin veden jäähdytin ja katseli. Hetken he lähtivät ja otin tilaisuus keskustella hänen kanssaan, hänen kasvonsa kirkastuivat, kun hän näki minut.

Minä katsoin ympärilleni, ettei kukaan oli katsomassa ennen kuin lähestyi häntä. “Tämä paikka on niin tylsää”, sanoi hän kääntyi puoleeni ja antoi minulle pahaa häikäisyä, “Minä vannon, jos näitä idiootteja pitää lyödä minua minä varmista, että ne ontuu takaisin työpöytänsä ääressä.”

Kaulin silmäni häntä, “pomoni halusi jutella hänen toimistossaan, hänen sihteeri pitäisi päästää sinut sisään”

Hän silmäili vastakkaiseen seinään kumma “, Julia Lothrup.”

Silmäni levisivät yllätys, “joo, kai tiedät hänestä jo?”

Hän hymyili minulle, “niin sanoakseni. Tiedämme kaikki ne, jotka auttavat meitä jollain tavalla. Emme halua … kuten sanoit … askel toistensa varpaille. Tämän sanoi I ‘ll puhua hänelle, mutta minun täytyy puhua äitinsä kanssa juuri ennen kuin päätän “, hän virnisti diviously” vuorovaikutuksessa pidemmälle esittelyjä. “

Olen naurahti hänen sanavalinnat ja tajusin, että jos minä viipyi muita ihmisiä saattaa saada uteliaita, tai mustasukkainen, “no, jos äiti ei ole ongelmaa sen kanssa kuin olet minun lupaa, eivät vain tehdä mitään, jotta hänen takaisku tulla minun tavallani. “

Hän virnisti minulle kavalalla, “Pidän huolen, että ei ole kyse.”

Hetken kuluttua palasin pöytäni saatoin nähdä pikimusta kruunu Tama pään kävely läpäissyt Isles kohti Julia vastaanotolla.

Kuten olen jatkanut työtä Ardvire tilien tunsin kännykkäni Buzz taskussani. Kun katsoin sitä huomasin Caitlyn oli tekstasi minulle, “Hei Eric, sorry missasin u viime yönä, he olivat minulle myöhään töissä saada valmiiksi avajaisia ​​uuden myymälän, lets hook up tänä iltana, kuulin u tunsivat parempi “.

Minä hymyilin ja tekstasi hänet takaisin, “varma asia babe, haluavat saalis runoutta käsittelyssä tänä iltana?”

Hetken kuluttua hän vastasi, että “kuulostaa hyvältä, minä lähden aikaisin tänään, koska viime yönä, näen u, kun u tänne.”

Olin ahdistunut ja innoissaan koko kyydin kotiin. Se oli ollut muutaman päivän jälkeen minä ja Cat pystyivät viettää aikaa kahdestaan ​​ja nyt kun olin ulos funk Toivoin, että voisin tehdä sen hänelle. Tajusin Tama oltiin hirveän hiljainen viereeni. “Mitä pomoni sanoi?”

Tama kääntyi minuun, hänen huulensa kiertynyt ovela virne, “Voi, hän haluaa minun syödä hänen kanssaan ja hänen äitinsä.”

Otin käteni ohjauspyörästä ja hierotaan silmäni, “Toivon, että hän tietää, mitä hän joutumassa.”

Tama naurahti, “Itse asiassa luulen hän pärjäävät paremmin kuin sinä, hän voi olla kylmä narttu, rikkoo hänen ei tule olemaan helppoa.”

I hihitti, “No, älä mene saada minulle potkut, koska teidän temput.” Hän nosti kulmakarvojen minua ja muutti hänen suuret luovuttaa jalkaani. Lähes hänen koko käden kunnossa ympärille ja hän alkoi puristaa. “Tama,” Olen ihmettelivät, “Ajelen.” Hän käytti hänen voimakas kätensä jalkani hallita kaasun ja käytti vapaat kädet ote ohjauspyörästä tiukasti.

Kun otin käteni pois ohjauspyörän hän puristi jalkani voimakkaasti, mikä minua notkua tuskasta ja laita ne takaisin. “Kuka on minun pikku leikkikalu, Eric?”

En vastannut hänet sellaisena kuin hän kumartui ja yritti nuolla poskelle. Vältin hänen liukas urut olen kamppaillut takaisin ajoneuvon hallinnan. Hän piti silmänsä tiellä ja ohjataan auton lävitseni, kun hän alkoi ajaa hänen iso käsi ylös jalkaani. Kätensä ohjauspyörä siirtyi kattamaan oman ja hän painostaa sitä. “Tama …” Olen vaikeroi.

Hän kaivoi kynsiään reiteeni aiheuttaa minulle huohottaa. Hän käytti minun Heikkona hetkenä työntövoima hänen kielensä vasten poskeani ja nuolla minua raukea aivohalvauksia, makuista ihoni. “Mmm … Eric … maistaa niin hyvä.” Hänen kielensä alkoi kulua yli herkkä iho kaulaani kuin hän hieroi minun tarjous reiteen rytmisesti. Kätensä vasemmalle kaivoksen ohjauspyörä ja varovasti työnsi minun vasen poski, pakottaa minut kohtaamaan hänet.

Heti kun hänen huulensa kosketti minun I väliaikaisesti menetin itsehillinnän ja anna hänen manipuloida minua. “Kuka on minun leikkikalu?” Kädessään jätin reiden ja tarttui minun lyhyet hiukset tiukasti. Hänen kielensä työnsi suuhuni ja hallitsi omaa. Yritin ojentaa rintaansa, mutta hän reagoi nopeasti ja tarttui käteeni tiukasti. Kun olen kamppaillut hän puristaa, hionta minun rystyset yhteen. Olen yelped kipua, mutta ääni on vaimentaa huuliaan.

Oma Toisaalta jäljellä ohjauspyörä ja hän ei epäröi jäädä jumiin hänen voimakas ote. Vuonna viimeinen epätoivoinen yritys vedin itseni pois hänen luotaan, mutta hän oli valmis. Hämärtää liikkeen hän kietoi kädet ympärilleni ja veti minut vastaan ​​hänen ruumiinsa. Ahtaassa autossa I vangittiin hänen voimakas aseita. Hän puristi minua tiukasti vasten hänen ruumiinsa, pakottaen ilman minun keuhkot. Kun haluan haukkomaan ilmaa hän vapauttaisi minut ja haluan vetämään henkeä. Nauraa, hän purkaa hänen luotiliivit paljastaen hänen valtava tasainen tissit ja hän nosti kasvoni heitä vastaan.

Hänen nänni on juuttunut vastaan ​​minun silmään ja hänen sileä lihan esti minua hengittämästä. Kun olen taistellut häntä hän veti pääni pois sallitte minun lepohetken. Jälleen hän painoi kasvoni hänen tissi. Hän teki tämän useita kertoja, kunnes lopulta hänen nänni läpäissyt minun huulet ja voisin maistaa tiheä turvoksissa lihaa kieleni. Aioin purra alas, mutta jotenkin hän tajusi vaaran ja veti minut taas pois. “Kuka on minun leikkikalu?”

Olen voihki ja kamppaillut kun hän katsoi minua tiukasti. Hänen kasvonsa huuhdottiin ja hän virnisteli typerästi, Haistoin tuoksu hänen tulehtunut himojen sisällä tiukka rajojen ajoneuvon. Hän oli voittaa ja hän tiesi sen. “Voitan lopulta, Tama.”

Hän nauroi ja painoi suuri käsi minun haara. Olen ihmettelivät, kun hän alkoi puristaa ja vapauttaa … purista ja vapauta … uudestaan ​​ja uudestaan ​​ja uudestaan. Käteni putosi avuttomana minun puolelta, koska hän käytti minua. “Eric … sano se …”

Hän käytti hänen vapaat kädet ja kääri sen kaulaani. Hän puristi sekin, samalla vapauttaen ja puristamalla rytmi. Kun Olen ihmettelivät henkeään hän puristaa minun kukko kautta housuni, “Tama (ACK) Ta … (ACK) … I. .. Erk …”

Hän veti minut lähemmäs häntä, “mikä tuo on, Eric?”

Kehoni värisi, kun hän puristi minua nopeammin ja nopeammin, “AGH … I. .. Olen … sinun .. HNNGG … sinun leikkikalu …”

Hän taitavasti undid vetoketjun ja veti housuni ja bokserit alas polvilleni. My cock throbbed ilmaan ja oli tullut liukas pre-cum tihkuu kärki, “et pidä siitä, kun voitin et sinä Eric? Siksi et menetä eikö olekin?” Hän muutti eteenpäin ja anna hänen kuumaa hengitystä virtauksen yli minun raivoissaan kukko, “Voitan joka kerta ja ihastut minua siitä, sinä olet minun leikkikalu Eric … pikku lelu …” Hän laajennettu hänen pitkä kielen ja anna sen kulkemaan tiukka iho minun kovuus, hänen vapaat kädet kiedottu minun pituus täysin ja alkoi varovasti puristaa sitä.

Juuri kun pääsin josta ei ole paluuta hän päästi minut täysin ja kaaduin vastaan ​​hänen ruumiinsa, koskaan saavuttaa orgasmi kielsi minua. Auton oven auki ja katsoin ylös groggily löydät meidät lepää valtava valkoinen huone. Pitkä hoikka nainen oli kädessään avattu kutsuva ele, “tervetuloa, Eric, jotta Mothership.”

Kun kaunis nainen auttoi minua ulos Tama otteesta ja osaksi outoon huoneeseen, törmäsin, ruumiini vielä hieman heikko. Nainen naurahti viattomasti, “meillä on apua sinulle hetken, kunnes ota rentoutua ja tehdä itse tyytyväinen, on monia, jotka haluaisivat tavata.” Katsoin läpi selvitys visio ja otti hyvä tarkastella häntä. Hän näytti pelottavan samankaltainen äidit ja huoltajat, mutta hän näytti hieman … normaalia, jos niin voidaan sanoa klooneja.

Hänellä oli pitkät vaaleat hiukset, jotka virrannut aaltoina alas hänen perse ja vaikka hän kantoi virtaava valkoinen kaapu saatoin nähdä siluetti hänen käyrät alla. Hän ei kantanut meikkiä, mutta ei olisi tarvinnut sitä. Hänellä oli sama luonnollinen eleganssia ja kauneutta, kuten kaikki muut. Hän katsoi alas minua ja hymyili, “kuvittelin sinun pitäisi olla utelias minusta. Ei monet ihmiset ovat nähneet minun malli. Olen Servant, nimeni on Andra. Itselleni ja muille kuten minä ylläpitää alusten navigointi, kaluston ja henkilöstön. Olen auttamaan sinua loman aikana. “

Vedin syvään henkeä ja onnistui seistä suorana. Kehoni jo toipumassa, kun se on koettelemus. Käännyin ympäri nähdä Tama pysyvän ulkopuolella autostani, tuijottaa minua. “Miksi olen täällä?”

Nainen painoi kätensä olkapäälleni varovasti, “Äiti Merathora haluaa nähdä sinut, en tiedä miksi, mutta en noudata kaikkia samoin.”

Olen naarmuuntunut minun leuka, (oli tämä, mitä tapahtui viimeksi aluksella hänen laiva?). Katselin ympärilleni iso huone. Minun visio selvitetty tajusin, että se oli suuri lahti hyväksymiseen lentokoneiden ja tällainen. Kaikki näytti tahraton. “Miksi kaikki on niin puhdasta teidän aluksia?”

Hän hymyili minulle, “meidän on säilytettävä puhtautta toimintaamme menestyä. Saastuminen kloonausprosessin aikana voivat olla tuhoisia.”

Kun ajattelin, mitä hän sanoi minä näin toisen palvelijan nainen, hiilen kopio yksi ennen minua, saapuu lasillisen maitomaisen ainetta. Andra, yksi puhuin riisunut sen lokeron ja ojensi sen minulle. “Tämä nuorentaa sinua.”

Katsoin häntä ja lasi kysyvästi, mutta lopulta minä sipped viileä juoma. Se oli kuin äidinmaidossa, mutta … tavallinen. Joka tapauksessa se toimi kuten mainostetaan. Tunsin virkeänä ja virtaa. Kun lopetin hän varovasti otti lasin minulta ja laittoi sen lokeroon. Toinen nainen kumarsi subserviently ja käveli takaisin mistä tuli. “Nyt”, Andra sanoi: “Menkäämme, Äiti odottaa.”

Hän piti kättäni tiukasti kävelimme läpi saleissa. He olivat kaikki rakennettu pitkä kunniaksi ulkomaalainen naisia. Kun olisimme ohi uhkea äidit tai lihasten huoltajat he olisivat kaikki tuijottavat minua kaivaten. “Kaikki ne, jotka palvelevat tiedät, ne eivät ole mustasukkainen, mutta ne kaipaamme sinua.” Hän katsoi alas minuun syvän hymyillen, “ne olisivat, jos annat heille.”

Katselin kun me ohi ja huomasin, että hän oli oikeassa. Se ei ollut mustasukkaisuus tai kateus vain … tarvetta. Katsoin ylös minun opas. “Ja sinä?”

Hän hymyili, “ei, en minä Eric. Minusta ilo palvelua.”

Katsoin hänen kaunis tyylikäs kehon ja tunsin sekoita “, mutta olet niin kaunis.”

Hän hymyili ja punastui, “minun tarkoitus on palvella sinua, sinun ilo on minun, kun olet täällä. Minun tehtäväni.”

I rypisti otsaansa, “ja jos olen surullinen?”

Hänen kasvonsa pehmenneet, “kuin olen surullinen.” Hän katsoi ylös iso ovi, joka swished auki nopeasti “, hän odottaa sinua sisälle. Minun tehtävä on suoritettu.”

Käännyin kiittää häntä, mutta pian havaittiin, mitä hän tarkoitti ennen. Hän oli polvillaan ja haukkomaan henkeään. Hänen pitkät hyvin hoidettuja sormet syöksevät pillua. “Please Mr. Eric”, hän huohotti, “älä pidä häntä odottaa.”

Kävelin iso huone ja sen nopeasti muistutti minua palatsi. Suuret tyynyt koristavat joka kulmassa, ja vaikka valo oli synteettinen se heittää rauhoittava ääniä koko plain valkoiset seinät.

Näin Merathora tehdyn kun tyynyt, alasti hänen massiivinen kunniaa. Hänen kätensä oli kevyesti liukuvat yli hänen kostea alempi huuli ja hän tuijotti minua kaivaten. Ovi sulkeutuu automaattisesti takanani ja hän houkutteli minut hänen silmillään. He kantoivat minuun kuin kuumille tikarit himon. Hänen ruumiinsa oli päällystetty Sheen hiki ja hänen vapaat kädet oli venytetään ja vetämällä hänen suuri nänni karkeasti. “Eric …” Kun hän seisoi hänen täydessä loistossaan kaaduin polvilleni.

Takaa seinään toisen pitkä kaunis palvelija tuli huoneeseen. Hänen ilmeensä oli tyhjä, lähes robotti. Huipulla päätään oli outo hopeinen diadem kanssa hehkuva helmi sen keskellä. Kun silmäni alennettu olin tyrmistynyt nähdä valtava kalu vannoutuneita päässä klooni n haara, “ymmärtäkää, (hengenveto) Eric … et voi koskaan tyydytä minua … miten olet … Tarvitsen … ilo … Tarvitsen rakkautta. “

Mera piristyi samanlainen kruunu mutta pienempi suunnittelu ja vei sen luokseni. Olin avuttomana kiehtoneet Mera kokoa ja kauneutta, kun hän sijoitti pienempi kruunun huipulla pääni. Heti kun hän liukastui sitä, ruumiini romahti. Hän haki minut hellästi ja kantoi minut tyynyt hänen valtaistuimensa.

Tunsin heikko surina tunne aivoni ja ihoni. Näköni pimeni …

Heräsin seisomaan ja katseli Mera, hän ei ollut aivan yhtä pitkä kuin minä muistin. Silmäni auennut kun näki minun ihmiskehon nukkumassa tyynyt. Se oli silloin tunsin kaikenkattava tarve minun valtava kalu.

Kuten valvoa tämän uuden elimen kasvoi niin teki tunteet ilo ja himo. Käteni painetaan minun valtavat tissit ja minä huohotti tunne ja putosi polvilleni. Mera käveli luokseni ja otti minut kyytiin helposti kuin minä hyväili uuden elimen. Oma valtava, lähes kaksi jalka pitkä kalu lepäsi vasten minun sileä naisellinen vatsa ja twitched joskus kuin minä puristuksiin suuri herkkiä nännejä.

Mera laskenut minut alas pehmeät tyynyt ja straddled minua. Olen ihmettelivät ja voihki hän jauhaa hänen likomärkä kusipää vastaan ​​minun massiivinen munaa. “Eric …” Hän kohtasi minun nujerrettu elin kuin hän hieroi hänen turvoksissa clit vastaan ​​minun kukko. Jo hänen nesteitä vuoti minua vastaan ​​hänen silmänsä koskaan jätin ihmiskehossa. “Vaikka … (hengenveto) … vaikka en välttämättä pysty … Nauti sinua täysin … ainakin voit nauttia minua.” Hän alensi hänen torso alas ja draped hänen valtava tissit koko pääni. Tunsin hänen kätensä huolellisesti kietoa minun engorged sauva ja paina sen hänelle kostea luola. Koskaan niin hitaasti hän alensi itsensä, “kyllä ​​… Eric … Näytä minulle rakkautta … näytä minulle mitä tyttäreni tuntuu …”

Leave a Reply

